12 maj 2018

Grudniowniki - zmiana terminu

W tym miesiącu muszę przesunąć publikację naszego majowego posta grudniownikowego.
Będzie gotowy na następną sobotę, wytrzymacie?

Przepraszam za tą zmianę, ale wolę mieć dopracowany materiał niż wypuścić coś na szybko. Mam nadzieję, że Wasze grudniowniki poczekają na ten wpis.

Można uzupełnić dotychczasowe wpisy, a tydzień szybko minie i zmierzymy się z kolejnymi kartami naszych albumów.

Zerknijcie w tym czasie na te przysłowia, może wśród nich znajdziecie jakieś dodatkowe inspiracje do grudniowników :) Na każdy dzień grudnia przypada inne przysłowie okraszone odpowiednim zdjęciem - kliknijcie w obrazek,  na blogu Magia Świąt, wyświetli się piękny pdf :)

pozdrawiam i do zobaczenia za tydzień!
Inka.




7 komentarzy:

  1. Ja to w ogóle muszę nad nim przysiąść i zrobić zaległe strony, tylko ciągle mi tego czasu brakuje, ale do świąt na pewno zdążę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie to nawet odpowiada, może nadrobię zaległości ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. O dziwo, jestem w temacie Grudniowników na bierząco (reszta leży rozgrzebana) ... poczekam cierpliwie, to tylko tydzień przecież :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, oczywiście ,,na bieżąco,, miało być ...

      Usuń
  4. W temacie grudniownika mam nadrobione zaległości i czekam na kolejne tematy. Gorzej z kartkowymi wyzwaniami 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo się cieszę. Może w końcu się zmobilizuję i skończę to co rozkopałam. Mam zaległości i w kartkach i w grudniowniku.

    OdpowiedzUsuń